24.6.09

adalet ?



yukarıda fotoğrafı olan arkadaş serbest bırakılmış.

ben nasıl rahat rahat sokakta yürüyeceğim? nasıl okula gideceğim elimi kolumu sallaya sallaya ? benim can güvenliğimden kim sorumlu olacak? ailem mi ? bırakın allahınızı severseniz.

yaşayamadıklarımın hesabını kim verecek ? hadi burada bazen kendimize kızıp bazı hatalarımızın sorumluluklarını alıyoruz, ama bu kurşunlardan birisi bana gelseydi ne olacaktı ?

yarın öbürgün çoluk çocuğa karışacağız, bu adamlar serbestken ben evladımı nasıl dışarı çıkartacağım ? zaten bir ton bok püsürden çekinceli aileler.

ya adelet mülkün temeli diyorsunuz, adalete güven diyorsunuz, kanunlar var sayfa sayfa... yasalar var. bu adam nasıl serbest kalıyor ? nasıl bir yasa yorumudur ? nasıl bir kanun açığıdır bu ?

sonra kimse bana gelip sen bu vatan topraklarında yaşıyorsun, devlete karşı sorumlulukların var demesin...

%30 gelir vergisi ödüyoruz biz. %30 kazanmıyoruz herhangi bir işimizden. ki devlet kemiksiz %30 kazanıyor. ÖTV'lere geçmiyorum, lüks tüketim vergisine geçmiyorum bile... biz bu ülkede yaşadığımız için bize kesilen faturanın hepsini kuruşu kuruşuna ödüyoruz. askerlik diyorlar yapıyoruz... kimsenin sesini çıkardığı yok, çıkan sesin de cevabının ne olacağı belli, bütün bunları geçtim.

ulan bari sokaklarda huzurlu olalım, sonra bana münferit olaylar diyorsun..
ulan yakaladıklarının cezasını ver, ben de diyeyim ki "devletim hakikaten bu suçluları yakalayınca cezasını veriyor" , içim rahat olsun.

bir şekilde bu adamın salıverilmesine karar veriliyor, o karar da benim verdiğim vergilerle alınan dosyalara, benim verdiğim vergilerle alınan kalemlerle, benim verdiğim vergilerle parasını ödediğim kişiler tarafından yazılıyor...

adaletine sıçayım türkiye.

No comments: